dopuszczalne w grach (i)
1. kupujący, interesant, petent;
2. potocznie: bliżej nieokreślony mężczyzna;
3. obywatel starożytnego Rzymu, będący pod opieką prawną patrycjusza;
4. tajemniczy klient - osoba anonimowo badająca jakość obsługi klienta w punkcie handlowym
-
dopuszczalne w grach (i)
oprogramowanie korzystające z usług dostarczanych przez serwer
POWIĄZANE HASŁA:
KOMENTARZE
Skoro te 2 znaczenia zostały rozdzielone, to odmiana "klienty" powinno być w jednym, a "klienci" w drugim (w tym momencie "klienty" jest w obu).
Nie masz racji - w jednym i drugim znaczeniu forma l.mn. "klienty" jest poprawna (jeśli chodzi o klienta-osobę, to z nacechowaniem negatywnym, np. w zdaniu skarżącej się sklepowej "Te głupie klienty wiecznie przychodzą i narzekają!").