dopuszczalne w grach (i)
1. każda broń sieczna, miecz lub szpada;
2. w XII wieku: krótki miecz na uzbrojeniu jazdy;
3. w XVI wieku: rodzaj ciężkiej szabli;
4. w XVI wieku: sztylet noszony na pasie rycerskim;
5. prosty nóż wschodni w ozdobnej oprawie
-
dopuszczalne w grach (i)
we włókiennictwie:
1. tkanina wykonana z bawełny, sztucznego jedwabiu, drutu stalowego albo nylonu, stosowana m.in. do wzmocnienia opon samochodowych;
2. przędza nitkowana wiskozowa lub poliamidowa, używana do produkcji tkanin przemysłowych;
3. prążkowana tkanina bawełniana, jedwabna albo wełniana, z której szyje się odzież ochronną lub roboczą
KOMENTARZE
do rozdzielenia
Źle są znaczenia, przy złych odmianach.
oplot wzmacniający oponę.
nie miecz, tylko broń biała jednosieczna bez głowicy, często z jelcem
krótka broń sieczna o szerokiej nieco zakrzywionej klindze