dopuszczalne w grach (i)
1. grupa ludzi (także zwierząt lub roślin) będących w zbliżonym wieku; generacja;
2. ogół ludzi ukształtowanych przez podobne lub te same przeżycia, doświadczenia itp.
3. okres równy długości życia ludzi urodzonych w podobnym czasie
KOMENTARZE
1909-1928: pokolenie IIWŚ
1929-1945: pokolenie słuchaczy Radia Maryja
1945-1963: pokolenie baby boom
1964-1980: pokolenie X
1981-2000: pokolenie pokemonów
2001-?: ?
2000 - ... : pokolenie z obsesją bezwarunkowego dobrobytu i konsumpcyjnego stylu życia
O wypraszam sobie. Jestem z rocznika 1984 i nie jestem żadnym pokemonem :]
1909-1938: p. przedpotopowe
1939-1945: p. potopowe
1946-1963: p. wyżu demograficznego
1964-1980: p. dzieci os. urodzonych podczas wyżu demograficznego
1981-1989: p. schyłku PRL
1990-1999: p. początku nowej RP
2000-2019: pokolenie oglądaczy Pokemonów
2020- ...: pokolenie pandemii
1909-1938: p. przedpotopowe
1939-1945: p. potopowe
1946-1963: p. wyżu demograficznego
1964-1980: p. dzieci os. urodzonych podczas wyżu demograficznego
1981-1989: p. schyłku PRL
1990-1999: p. początku nowej RP
2000-2019: p. oglądaczy Pokemonów
2020- ...: p. pandemii