dopuszczalne w grach (i)
1. bycie zakłamanym, obłudnym, podstępnym; fałszywość, dwulicowość, obłuda, hipokryzja;
2. postępek nacechowany fałszem, obłudą, chytrością; podstęp;
3. przenośnie: bycie zaskakującym, zwodniczym
KOMENTARZE
Spryt, chytrość, maskowanie prawdziwych motywów działania.
Przewrotność jest działaniem na przekór. Można przewrotnie użyć czegoś co nie pasuje do reszty w celu zwrócenia uwagi na ową rzecz lub na ogólny temat jakiejś wypowiedzi, dzieła sztuki, wyglądu itp..
Kipolotrek
Przewrotność to immanentna cecha okultyzmu.
Przedstawia rzeczy na odwrót. Czyni z katów ofiary, z kłamców heroldów prawdy, z oszukujących oszukanych; a tchórzom wystawia pomniki chwały.
"Przekręcanie" wszystkiego,
odwracanie "kota ogonem".